משרד הבריאות: המוטציה מתפשטת, נחסן 24/7

צבי טסלר No Comments on משרד הבריאות: המוטציה מתפשטת, נחסן 24/7

משרד הבריאות מודיע כי בשל התפשטות המוטציה החדשה של הקורונה והמשך התפשטות נגיף הקורונה, מבצע החיסונים יתבצע מסביב לשעון: "אנחנו נמצאים במרדף נגד הזמן"

משרד הבריאות
משרד הבריאות צילום: ישראל רובין
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בלשכת שר הבריאות מודיעים לציבור הערב (חמישי), כפי שכבר פורסם אתמול, כי המוטציה הבריטית של נגיף הקורונה מתפשטת בישראל, אך מוסיפים כי במקביל מבצע החיסונים צובר תאוצה אף הוא ושר הבריאות הורה לתגבר אותו ולחסן את האוכלוסייה מסביב לשעון.

"מדינת ישראל נמצאת במערכה בריאותית שלא היתה כמותה מאז קום המדינה. בימים האחרונים אותרו מוטציות שמדביקות בקצב מהיר וחריג שטרם פגשנו ואנחנו נמצאים במרדף נגד הזמן", אומרים במשרד הבריאות "ככל שנחסן יותר אזרחים ובקצב מהיר נחסוך בחיי אדם. לפיכך, שר הבריאות הנחה את מנכ"ל משרדו לפעול למתן חיסונים במשך עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, לגייס כח אדם לשם כך, ולהגיע לקצב של יותר מ-100 אלף חיסונים ביום. הקורונה מסכנת את כולנו, החיסונים יצילו את כולנו. אין פיקוח נפש גדול מזה".

הערב זוהה במעבדה המרכזית לנגיפים בתל השומר מקרה נוסף של הנגיף עם המוטציה מאנגליה. מדובר באשה שחזרה מאנגליה לפני מספר ימים והיא נמצאת בבידוד ביתי (הגיעה לפני כניסת החוק) ומצבה טוב.

מוקדם יותר היום התייחס מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי לעליית התחלואה במגזר החרדי ואמר כי "נבדקת האפשרות שהעלייה בתחלואה החרדית קשורה במוטציה הבריטית, אולם בבדיקות הסקר הגנטיות שנעשו בקרב חולים מהמגזר החרדי לא נמצאה עדות למוטציה".

עוד אמר פרופ' לוי בתדרוך לתקשורת, כי "עובדי ההוראה יקבלו קדימות בחיסון, ויוכלו להתחיל להתחסן בעוד כשבוע".



0 תגובות